'Ik laat het klantgeluid horen'

Rob Stolk, relatiemanager

Rob heeft nauw contact met onze grootste klant Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Hij bespreekt hun wensen en behoeften. En geeft proactief advies over de nieuwste ICT-oplossingen die wij kunnen bieden. Rob Stok

Rob geeft aan dat hij het klantgeluid binnen DICTU laat horen. Hij legt de verbinding tussen RVO en de ICT-experts. 'Ik vraag RVO welke kant zij op willen. En geef vervolgens binnen DICTU bij de juiste collega’s aan wat RVO wil. Zodat wij de vertaalslag kunnen maken naar ICT-oplossingen. Een speerpunt van RVO is klimaat. Ik heb met onze ICT-experts besproken hoe wij hier invulling aan kunnen geven. We leggen nu een koppeling naar een extern datasysteem voor RVO. RVO kan na analyse zien waar en hoe een stimulans nodig is om een warmtepomp te nemen. Met deze ICT-oplossing levert RVO een belangrijke bijdrage aan het klimaat.'

Samenwerken aan innovatieve projecten

RVO heeft een innovatieteam. Dit team bedenkt hoe RVO klanten nog beter kan helpen. 'Ik zorg dat de wensen van dit team bij de juiste ICT-experts terecht komen. Zodat wij toegevoegde waarde bieden met onze kennis van de nieuwste technologieën. RVO wil hun chatbot toegankelijker maken voor mensen die niet kunnen lezen. Wij ontwikkelen deze nu zodat de chatbot ook kan praten. Ik vind het fantastisch dat ik hierin een rol speel. En bijdraag aan een maatschappelijk belang.'

Contact met RVO soepel laten lopen

'Als RVO ergens tegenaan loopt ben ik samen met twee collega’s van relatiemanagement hun aanspreekpunt. Ik zorg dat het contact soepel verloopt en problemen opgelost worden. Ik kijk graag samen met klanten naar de toekomst. En bied ze proactief onze nieuwste diensten vanuit ons portfolio aan. Zodat we samen Nederland vooruit kunnen helpen.'  

Ook werken bij DICTU?