Het advies aan klanten, het contact met collega’s, meedenken over slimme ICT-oplossingen en offertes uitbrengen. Dat is jouw werk bij de divisie Klantrelatie van DICTU. Jij schakelt makkelijk tussen de partijen en met 38 klanten is het werk uitdagend en gevarieerd.

Het klantgeluid laten horen
Jij zorgt dat de wensen en behoeften van onze klanten terechtkomen bij de juiste ICT-experts binnen DICTU. We werken met name voor de ministeries van Economische Zaken en Klimaat en Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit en hun uitvoeringsorganisaties. Denk aan de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) of de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA). Je bent de schakel tussen RVO en DICTU-collega’s om duidelijk te maken wat RVO wil. Voor bijvoorbeeld hun speerpunt klimaat maak je de vertaalslag naar de juiste ICT-oplossing. Dit kan een oplossing zijn die DICTU zelf ontwikkelt, samen met een IT-partner of helemaal uitbesteedt.
Innovatie
Je werkt met klanten samen aan innovatieprojecten en deelt jouw kennis over de nieuwste technologieën die DICTU aanbiedt. Bijvoorbeeld een chatbot ontwikkelen die kan praten. Zodat de chatbot ook toegankelijk is voor mensen die niet kunnen lezen. En zo draag je bij aan het inclusiever maken van de Nederlandse samenleving.


Teamwork
Samen met klanten en collega’s werkt het team intensief samen om Nederland vooruit te helpen. Hard werken, maar wel in een prettige informele sfeer. En je bepaalt zelf hoe je je werk indeelt en welke dagen je thuis of op kantoor werkt.